bismillah......

KoTak H❤Ti-since 26 february 2010
Super Happy Smiley

syukran kathiiran

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

Allahumma solli'ala sayyidina Muhammad, wa'ala ali sayyidina Muhammad...


Syukran ya Allah..

usia yang Engkau pinjamkan

walau tak sepenuh dimanfaatkan untuk ke jalan-Mu

separuh usia belum tentu

separa usia juga tidak 

setahun?

mungkin sehari?

mungkin juga hanya beberapa jam atau saat

yang sebenar-benarnya yang aku gunakan 

penuh manfaat beribadat ke jalan-Mu

namun, ruang usia, tetap juga Engkau pinjamkan


ya Allah

nikmat-Mu,

sering didustakan

sering di sia-siakan

aku leka dalam sedar

hidup penuh dosa


ya Allah

ampunkan dosaku yang menggunung

bimbing aku ya Allah..

jangan jauh dariku

tetapkan hidayah dihatiku

kuatkan aku

jauhilah aku dari putus asa



No comments: