bismillah......

KoTak H❤Ti-since 26 february 2010
Super Happy Smiley

coretan hati



Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

Aneh..
kebelakangan ini, jiwaku aneh..
aku lebih gemar diam dan menyendiri..
hari ini sudah masuk hari ke-3 aku begini..
bukan bermaksud marah, merajuk, jauh sekali mendendam..
dan jauh sekali jika malas untuk meyarungkan hijab dikepala..
namun, aku lebih senang meyendiri..
aku perlukan masa..

pernah ku perdengarkan ianya kepada seseorang..
disaat aku disapa perasaan ini suatu ketika dulu..
seorang kakak yang sama-sama berjuang..
diam itu zikir..
begitulah indahnya kata-kata nasihatnya..
mudah-mudahan aku tergolong didalamnya..
ameen..

Ya Allah..
kau temukanlah aku dengan ketenangan hati..
ketenangan hati yang menjadi dambaan hamba-hambaMU..
kau bimbinglah hati ini kejalanMu..
kuatkanlah hati ini untuk sentiasa mencari cintaMu..
tabahkan hati ini untuk mengejar redhaMu..
dan..
suatu hari kelak,
Engkau satukanlah hati ini dengan hati yang melabuhkan cintanya padaMu..
agar hati-hati itu kelak bersatu menuju jalanMu..

No comments: