bismillah......

KoTak H❤Ti-since 26 february 2010
Super Happy Smiley

HACK?




Dengan nama Allah yanag Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

Alhamdulillah..
agaknye dah seminggu lebih dah aku holiday nih..
Alahmdulillah, aku masih diberi nikmat nyawa..
yang paling penting, nikmat islam dan juga iman..
alhamdulillah..
hurrmm..HACK?
ape,ek?..nape plak ianya menjadi title entry kali nih??

H-hari2
A-aku
C-cek
K-kerja umah ( sapu lantai, basuh pinggan mangkuk, etc...)

or..

H-hari2
A-aku
C-capek
K-kott....!!!

haha..!tade,r...
actually, aku punye account fb,r punye pasal..
siang tadi, tak sampai 0.001 minit kot aku masukkan gadget Fb kat blog nih..
tup tup..bile nak bukak Fb, tak bole dahh..!!!??
O,O??
mak ai..!!nape plak nih???ape dah jadik??
kureng hamemmm...!!!
Then , aku tanye r abang aku, nape fb x leh nak bukak...dye try r bukak aku punye profile dr account fb dye..
"sahhhh....!..FB ko dah kne hack....!!"
"hah...?? hack tu natang ape plak??"
"kire ade virus or fb ko dah kene delete la kot..hehe"
sempat gak dye gelak....!!!GERAM...
"sape punye keje la nih...kalo nak tau sape yang uatkan bole,x?"
"mane la aku tau....dah2...aku nak layam Fb nih.."
huh...!
aku kene carik sampai lobang cacing sape yang buat nih...
kalo dah jumpe lobang pun aku carik cucu cicit cacing tu...!!!
sebab....
aku
aku
nak

aku nak say THANKS sebab hack FB aku..hehe
kire dah meringankan plus memudahkan keje aku
dah lame kot, aku nak delete Fb nih..tapi x ade kekuatan plus not ready yet...
alhamdulillah..so, takyah la aku nak pening2 sibuk2 on9 Fb lepas nih,ek..^_^
actually, aku tak tau pun "hack" nih ape..
tapi, lantak,r..^_^
Alhamdulillah jugak, sebab dalam Fb aku tak upload gambar or info2 pasal aku sangat..
sebab aku nih sorang yang low profile cket,kot...hehe
aku tak suke orang kenal aku sebab info2 jew..
hehe..
but, lately. aku berani mati dedahkan diri aku kat blog nih..
like, i my name, age, etc..
usia blog aku plak hampir mencecah 2 tahun,kot
baru skang nih aku terbuka hati nak tujukkan siapa aku di dunia nyata nih..
hurrm...duniawi duniawi...

1 comment:

Muhammad Naim Abdullah said...

delete application yang tak perlu..

^^

Insha ALlah ia akan kembali normall