bismillah......

KoTak H❤Ti-since 26 february 2010
Super Happy Smiley

i am NOT the chosen one



Mengenalinya, memang satu keindahan..
mengenalinya juga merupakan satu kepedihan..
banyak yang dapat aku pelajari dari dirinya..
seorang yang bijak
seorang yang baik
seorang yang pandai
seorang yang boleh dikatakan perfect luarannya
namun,
kurang didikan agamanya
TAPI,
aku tidak pernah perduli
aku yakin
dia pasti dapat berubah
kerna
"i'am the chosen one"
yang akan mengubah dirinya
"i'am the chosen one"
yang mampu menariknya dari lembah kegelapan
aku terus memcuba
aku terus mencuba
dan 
aku terus megharap
ianya ku lakukan kerana
sayang
dan juga ianya kerana
CINTAKU KEPADANYA
akhirnya
aku lemah
aku lemas
aku hanyut dalam lautan perasaan ku sendiri
mutiara putih sememangnya sudah menjadi sahabat setiaku
aku bingung
dan tercari-cari
bagaimana 
bagaimana untuk menarik dirinya dari lembah itu
aku kecewa...
namun,
aku kecundang
aku mengalah..
dan 
aku mengundur diri
kerna..
baru ku sedar bahawa
"i'am NOT the chosen one"
dan kini
hanya bisikan doa sahaja yang mampu
yang mampu aku lakukan
dan di dalam bisikan doaku
sentiasa aku berdoa agar
dirinya di sentuh oleh hidayahNya..
dan 
semoga dia akan berjumpa
dengan
"the chosen one"
yang dicintai olehNya
untuk sama-sama dengan dirinya dan mengejar redhaNya..
ameen..

No comments: