bismillah......

KoTak H❤Ti-since 26 february 2010
Super Happy Smiley

Nak Baru Sangat Kan..

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

firstly, Alhamdulillah.sem 3 aku dah pun selesai. Rasenye dah 3 hari dah aku bercuti..yeaa!!^_^
that mean, ade 3 lagi sem yang perlu aku tempuh...hurrmm...
walaupun final kali nih aku wat macam ape tah..
hopefully, sume pass..."ameen"

punye la lame aku tak undate, blog aku pun dah macam sarang naga dah...
actually, aku ade satu lagi blog, tapi aku dah delete dah..
so, aku nak continued ngan blog nih..nak delete sayang plak...hehe..
dengan harapan baru, aku nak ubah la blog nih...
aku nak theme blue n white..hurrmm..
haaa...nak baru sangat, sume post aku delete..huh..!
dengan mata yang terpejam, aku klik delete all post yang ade kat blog nih...
huh...!..tapi, bile aku check balik, banyak kot yang aku x save kat lappy aku..
uwaaaa...!...nak undo, memang tak boleh,la..
ape yang aku boleh buat selain menangis teresak-esak sambil menghantuk kepala kat bantal berkali2 sampai pening , aku just redha, n think +ve...haha...!
banyak kot yang aku wat sendirik..bukan ciplak,k...huh..
tape,r..selain kelalaian n keangkuhan aku yang NAK BARU SANGAT kan....
mungkin ade hikmah disebaliknye....kan..
insyaAllah..^_^


sedih kot....!hehe..

No comments: