bismillah......

KoTak H❤Ti-since 26 february 2010
Super Happy Smiley

cuti ker?

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

~best kan kalo bercuti di tepi pantai yang indah nan permai..hohoho

Assalamualaikum..
yea yea...cuti.. waa...kemain seronok kalo dengar word cuti..budak-budak kalo dengar nih, mesti dah melompat-lompat sambi menjerit-jerit kebahagiaan plus keseronokkan. bagi yang bekerja plak, tak kurang hebatnya dari budak-budak sekolah..! ke dyerang nih, lebih budak dari budak-budak...haha..!
hurrmm.. mesti korang peik,kan..cuti ape,ek..
cuti ma'al hijrah?-dah seminggu dah
cuti raye?-lagi tak logik
cuti xmas?-lambat lagi kot..
cuti tahun baru 2012?-haha..! lagi la bukan..
hurrmm....cuti ape,...cuti hujung minggu?-esok isnin,kot..dah start keje balik
cuti MC???-boleh dipertimbangkan..haha
cuti sekolah???-yeaa yeaa..horeyyy..!..BUT..aku budak UiTM,ok..dah start kuliah dah pon..!
so??
hurrmm..xcited tak tak tahu cuti ape yang aku nak umumkan nih?..
haha..actually, tak de cuti pon untuk pelajar uitm sekarang nih. aku jek yang memandai nak bukak topik nih..
waima kuliah dah pun bermula 2minggu yang lepas, tapi perasaan CUTI aku nie, lebih cuti dari budak sekolah yang bercuti..huh.!-,-"
entah nape perasaan bercuti begitu kuat dan kukuh dalam diri ini..~cewahhh..
masuk class, duduk, dengar, tengok, tulis, salin but hati?-still kat rumah..!
nak buat assignment pun malas semacam..penyakit ape la yang dah melekat kan aku nih...!
tak lain tak bukan, mesti penyakit M
M-malas...~0p kos..huh..!
M-mok cutiiiiiiii...~(nak cuti)**yang utama..hohoho..!
M-makan
M-mok tido..~(nak tido)
M-mmmmmmmm......
wah..! macam pakej jek,kan..haha..
but, pemyakit nih tak boleh nak dibiarkan jek tau..!
mesti lawan nih..!
actually, aku kena siapakan assessment yang lecture bagi khamis lepas, but
assessment aku still clean N clear..tak sentuh pape pon lagi..!
teruknye aku..! kena muhasabah diri nih..! asyik nak cuti jek..
dah lewat malam dah nih, on9 jek lebih, keje tak siap jugak..hampeh..!
orite..!SILA POST CEPAT-CEPAT, SHUT DOWN LAPPY, TUTUP TV~hehe..err..aku on9 depan tv, actualy..hohoho, WUDUK, MASUK BILIK N TIDUR,YE..! N, JANGAN LUPA BACA DOA BEFORE TIDO..esok dah la class pagi..kang tak pasal-pasal, esok bermimpi dalam class plak..naye nih..ok, bye korang..akhir kata, Assalamualaikum..

p/s: jangan nak cuti sangat lah..! assignment plus assessment plus tests plus quizzes plus bla bla bla...sedang setia menunggu dan bakal menjemputmu..aja aja..!ingat..!, "man jada wajada..!"

No comments: