bismillah......

KoTak H❤Ti-since 26 february 2010
Super Happy Smiley

HUTANG harus di BAYAR..!!

Dengan nama Allah yang Maha pemurah lagi Maha Penyayang...
Assalamualaikum..

awas...! hutang mesti dibayar..!^_^

sudah terang lagi bersuluh..
senada dengan title, hutang memang harus dilunaskan..!
wah wah wah..! hutang?..brape? RM1?, RM10?, RM100? RM1000?
sebelum angka bertambah menjadi 5, 6 or 7 angka, baik/eloklah dilunas n dibayar segera...!
Actually, aku bukan hutang duit, pon..hehe
aku hutang 1 entry jek...opss..! bukan entry tok explain/kupas/dedahkan "8, 1, 3 HOUR",k..
belum ready lagi nak share..hohoho.~sorry..! nampaknye aku hutang 2 entry nih...!alamak..!
 nih entry khas tok sorang mak cik dari sabah aritu..
so, lepas nie, aku akan wat 1 entry khas tok lunaskan hutang aku kat mak cik tuh..insyaAllah...
~soe, ea mak cik..lambat plak entry nye..actually, lupe, tapi slalu gak ingat, tapi, mase dok tengah syok on9, lupe balik...aduuussss..!penyakit lupe aku nih nampaknye makin menjadi-jadi dah...

No comments: