bismillah......

KoTak H❤Ti-since 26 february 2010
Super Happy Smiley

hadirlah..



Karya ku terhenti
Banyak yang telah ku lalui
Banyak juga yang aku harungi
Tiada tempat untuk merintih
Hanya padaNya aku setia bercerita
Teringat masa silam yang penuh hitam
Menangislah hati merintih kasih
Suram sepi senja ini
Bertemankan zikirullah dan kata-kata taubat
Kini aku ingin mencari diri
ku fikir sebulan dua
Namun ternyata bertahun-tahun sudah  lamanya
Diri masih banyak khilaf dan salah
Ilmu hanya sejengkal sahaja
Ingin menhayati
Namun hati sering berbicara
Diri pula memberontak hijrah
Hijrah yang sebenar-benarnya yang aku inginkan
Bilakah....??
Datanglah pembimbing ke jalan benar
Agar jiwa ku tidak merana
Ingin ku cuba mencintaiMu sebenar-benarnya
Hati merintih sayu
Kekurangan baja dan air hujan
Takut layu dan kering kontang
ku mencari di dalam kesamar
Hadirlah wahai pejuang
Ingin ku berjuang bersama-sama
Bimbinglah aku 
untuk melabuhkan cinta padaNya yang Abadi 
dan Hakiki
Itu sahaja yang aku pinta
Hadirlah.....

No comments: