bismillah......

KoTak H❤Ti-since 26 february 2010
Super Happy Smiley

waa...penat penat penat..!

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..
Assalamualaikum..^_^

~macam x sesuai jek kan pic ngan title nih..tapi, layan je la..^_^


Alhamdulillah, masih lagi bernafas dan syukran sangat-sangat
sebab masih di beri nikmat islam dan iman.insyaAllah..
waaaa...! agaknye hampir 2 minggu dah tak on9..penat, penat, penatt..!
haa..musti korang curious,kan..?.
.~haha..macam la banayk sangat yang baca blog aku nih..!..haha 
memang penat sangat-sangat..!=,='
actually, aku baru je balik malam tadi. dah la malam, tengah pulak tu.
dah la tengah, dinihari pulak tu..!haha~sila picit kepala anda yang tidak pening sekarang..!
musti geram plus sakit hati plus tension kan bila baca nih..
ntah pape yang aku merepek awal-awal pagi nih. 
sah..! memang kuat betul penangan obat nih..haha
ok2, straight to da point.. malam tadi aku baru balik dari trip ke sabah..
waaa..! sabah,bah..!haha..
trip anjuran kolej sri gading lorhh. pukul 12.30am tiba di UiTM samarahan, 
pastu agak-agak dalam pukul 1am tiba di rumah..!
penat sangat..! lepas tu, bila aku bukak blog, terkezut panda aku
ye la, ramai kot yang tinggalkan jejak..!~soe korang, sebab x respond..^_^  
so, korang dah tahu la kan nape title entry aku kali bunyik macam penat sangat,
haha..!
tapi, nie masih tak cukup penat, tau. 
sebab ape, aku balik je dari trip ke sabah selama 11 hari nie,
memang package dah penat aku..
plus plak lepas nih, aku ade trip ngan family plak kat santubong..!
kira dalam pukul 10am camtu kot geraknye.
trip ujung minggu jek..ahad/esok petang sikit, balik la. 
penat trip sabah plus penat trip family waa..!!
eh2..tak cukup lagi penat nih..!
isnin plak, class dah start macam biase..!
jadual padat plak tuh...hai lah badan...hai lah nyawa...
haha..! tapi, tape...!insyaAllah boleh..!
waaa...bole dikatakan 99999999999000000000-
INFINITY kilogramkilometerkaloriminutehour penatnye..!!
haa..lepas nih, insyaAllah, 
aku akan update cikit entry mase trip selama 11 hari tuh..
ok, guys...! nak siap-siap n kemas barang tok 2nd trip..haha..!
akhir kata, 
Assalamualaikum..^_^


p/s: penat-penat pun, jangan lupa tugas/ kewajiban kita sebagai hambaNya..
barulah terasa kemanisan dalam BERtrip nih..hehe

No comments: