bismillah......

KoTak H❤Ti-since 26 february 2010
Super Happy Smiley

eenRed

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

Entry nie, aku just nak lampirkan beberapa keping gambar yang aku snap..
huuiissss..! bukan ape, actually, aku dah penat sangat2 nak mengadap screen nih.!
sekali sekala, nak gak rehat2,kan..
waima pics yang aku snap x cantik sangat (~ sangat?.bermakna masih cantik,tau..haha..!, korang tengok je laa..
aku bukan nye pandai sangat pon tangkap2 gambo,nih..
haa..nak tahu nape aku dah hedap sangat nengok screen nih?...
hurrmm...ala, biase r, cuti,kan..macam la korang x penah cuti...en..
aku watching korean movie, drama plus gak skang nie, aku tengah wat cerita ala-ala novella..uhuk3..!
b4 aku upload, aku nak explain cket pasal title 'eenRed' nih..
green + red = eenRed...haha...~actually, no ideas dah,...hahaha
dah2, cakap nak upload gambo je, tapi dah terpanjang la plak aku merepek nih...huhu
oke!...tunggu ape lagi..! roll bawah lorh..!..hehehe....












: : : model : : :
~ gamsahabnida ~

# red rose aka mawar merah #
# lalang terbiar yang menghijau #
# bunga kertas aka bougainvillea #

subhanAllah..!
indahnya ciptaan Allah SWT...

"Let's start question in ourselves
Isn't this proof enough for us
Or are we so blind
To push it all aside.."
Open Your Eyes
Maher Zain

No comments: